Mój główny blog-zapraszam...

Mój główny blog-zapraszam...
Mój główny blog-zapraszam...klik na foto

czwartek, 2 czerwca 2011

Marisa...OOAK mini Baby

Witajcie :)
Jak obiecałam na moim głównym blogu, prezentuje mala ok 16 cm  Marise. Wykonana z prosculpt ma ruchome raczki i nóżki oraz główkę. Mozna ja wiec układać w dowolnej pozycji według uznania.
Ubranko wykonałam z mięciutkiej wełny moherowej w kolorze błękitnym.

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)




  
                                                 
 

27 komentarzy:

  1. Przepiękna. Kupiłabym dla córki, ale jeszcze trochę muszę poczekać (wakacje i inne wydatki). Będę nadal obserwować i jak coś mi wpadnie (kaska) to się skuszę na Marisę (jak jeszcze będzie) a może na inną piękność.
    PODZIWIAM.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko,na pewno trafi się okazja nie raz :) Jak nie na ta to na inna :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. GDZIE PANI NAM ZNIKNĘŁA ???TĘSKNIMY ZA PANI CUDOWNYMI PRACAMI.POZDRAWIAM :)))MONIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie zniuknelam tylko tworze na innym blogu :) rowniez pozdrawiam i przepraszam ze tyyyyle mi zajelo z odpisaniem. bardzo rzadko tu zagladam i nawet mialam zamiar ten blog usunac ;)

      Usuń
  5. Śliczne niemowlę Podziwiam wszystkie cudeńka i nadziwić się nie mogę ;-)Jak takie maleństwa można zrobić ? To takie misterne i delikatne ;-)jeszcze te słodkie ubranka ;-)! Po prostu brak słów
    Serdecznie pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna.Na pierwszy rzut oka myślałam,że to zdjęcie noworodka.Piękna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna jest ,,,jak wszystkie twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękna i wygląda jak żywa:)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę Ty tworzysz cuda!!!No w szoku jestem;)
    Pozdrowienia Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. maleńkie CUDEŃKO...trwam w zachwycie:) chcę...

    OdpowiedzUsuń
  11. te laleczki są wspaniałe jak je można kupić i za jaką cenę? proszę o informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze się podobają :) Po więcej informacji proszę napisać na adres ullaczn@yahoo.de
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Muy tierno, saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja tworczosc jest niesamowita... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ten blog to juz zarosl pajeczynami ;) Ale wiecej udzielem sie na glownym OOKAk i lalkowym :)

      Usuń
  14. Dziekuje wszystkim za mile slowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń